زیر سقف آسمان

زیر سقف آسمان مقام یک جست وجوگر است.

برگزاری کارگاه مقدماتی تحلیل روایت

دیروز پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 به دعوت جهاد دانش‌گاهی دانش‌کده‌ی علوم اجتماعی دانش‌گاه تهران کارگاهی مقدماتی از ساعت 13 تا 15 برگزار کردم و نکاتی مقدماتی را در باب تحلیل روایت توضیح دادم. تحلیل روایت نوعی از روش تحلیل کیفی است که من بدان علاقه‌مندم و پیش از این نیز کتابی تحت عنوان "تحلیل روایت و پیشاروایت" از دیوید م. بژه ترجمه کرده‌ام که در سال گذشته توسط مرکز مطالعات و توسعه‌ی رسانه‌ی وزارت ارشاد منتشر گردید. در باب این کتاب با این مرکز مصاحبه‌ای کرده‌ام که برای کسانی که هنوز آن را نخوانده‌اند و یا با کتاب آشنایی پیدا نکرده‌اند، در نوبت بعدی تقدیم خواهم کرد.
اما در باب این کارگاه باید عرض کنم که جهاد بنا نداشت اعلام عمومی کند و من نیز تا روز آخر از زمان دقیق آن خبر نداشتم. این بود که نتوانستم پیش از برگزاری آن، اعلام خبر کنم. اما قرار است در آینده این کارگاه به‌صورت نیم‌روزه و با اعلام عمومی برگزار شود. اگر چنین تصمیمی روزی عملی شود، من هم به‌موقع در این‌جا اعلام خواهم کرد.

۱ دیدگاه»

  پیوند wrote @

منتظریم استاد


بیان دیدگاه