زیر سقف آسمان

زیر سقف آسمان مقام یک جست وجوگر است.

نقد کتاب «جامعه‌شناسی قیام امام حسین و مردم کوفه»- خبر یک نشس ت

سرآغاز: درست در روز چهارشنبه‌سوری بر عهده‌ی من گذاشته‌اند که درباره‌ی کتاب زیر صحبت کنم. من هم پذیرفتم. شاید به خاطر این‌که هم حسین‌بن علی (علیه السلام) را و هم عمادالدین باقی را (بر او هم سلام) و هم چهارشنبه‌سوری را دوست دارم. ولی واقعا روز خطرناکی است. اگر آمدید و مشکلی برای‌تان پیش‌ آمد من یکی بی‌تقصیر ام. این هم اطلاعیه‌ی مربوطه که برای من نیز ایمیل شده است. من متن‌شان را ویرایش نکرده‌ام؛ از «میکنند» متصل نوشته‌شده‌شان پیدا است که کار من نمی‌تواند باشد!

«انجمن علمی دانشجویی جامعه شناسی دانشگاه تهران و گروه مطالعاتی جامعه‌شناسی شیعه برگزار میکنند:
دومین نشست نقد کتاب «جامعه‌شناسی تشیع»
نقد و بررسی کتاب «جامعه‌شناسی قیام امام حسین و مردم کوفه»
زمان سه‌شنبه 23 اسفندماه 1390 ـ ساعت 12:30 تا 14
مکان: دفتر انجمن علمی دانشجویی جامعه‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران ناقد: دکتر حسن محدثی (عضو هیات علمی دانشگاه آزاد)
با حضور نویسنده کتاب و دکتر سارا شریعتی

حضور برای عموم آزاد است.»

No comments yet»

بیان دیدگاه