زیر سقف آسمان

زیر سقف آسمان مقام یک جست وجوگر است.

درخواست کمک به هم‌وطنان آذربایجانی

توجه توجه

لَیْسَ الْبِرَّ أَنْ تُوَلُّواْ وُجُوهَکُم قِبَلَ الْمَشْرِقِ وَ الْمَغْرِبِ وَ لَکِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ … وَ آتَی الْمَالَ عَلَی حُبِّهِ ذَوِی الْقُرْبَی وَ الْیَتَمَی وَ الْمَسَکِینَ وَ أبْنَ السَّبِیلِ وَ الْسَّائِلِینَ وَ فیِ‌الْرِّقَابِ وَ … (آیه‌ی 177 سوره‌ی بقره).
«نیکی آن نیست که روی خود را به سوی مشرق و یا مغرب بگردانید، بل‌که نیکی آن است که کسی که به خداوند و روز بازپسین و فرشتگان و کتاب آسمانی و پیامبران ایمان داشته باشد و مال را با وجود دوست داشتنش به خویشاوندان و یتیمان و بینوایان و در راه‌ماندگان و خواهندگان و بردگان ببخشد و …».

دانش‌گاهیان و دانش‌جویان و دوستان و هم‌وطنان عزیز! هم‌وطنان آذری ما هم‌اکنون به یاری ما نیاز دارند. برخی از آذری‌های مقیم مرکز در حال جمع‌‌آور‌ی کمک‌های مردمی از تهران هستند. حساب زیر را به جمع‌‌آوری کمک‌های مردمی اختصاص داده‌ام تا کمک‌های دریافتی در چند روز آینده (از امروز تا پنج‌شنبه 26 مرداد) از طریق این هم‌وطنان نیکوکار به مردم فاجعه‌دیده‌ی آذربایجان شرقی منتقل شود. مردم آذربایجان را تنها نگذاریم و ثابت کنیم که فارس و آذری و … همه اعضای یک پیکر اند.

شماره‌ی حساب 0313675494001
بانک صادرات- شعبه‌ی شهر زیبا- کد 1355
به نام: حسن محدثی

No comments yet»

بیان دیدگاه