زیر سقف آسمان

زیر سقف آسمان مقام یک جست وجوگر است.

اعلام خبر؛ اسلام و اسطوره: درآمدی بر جامعه‌شناسی اسلام

برای اطلاع خبری را به عرض می‌رسانم؛ شاید برخی موضوع آن را بپسندند. مؤسسه‌ی رخ‌داد تازه از بنده برای تدریس دعوت نمود و من هم برای اولین دوره موضوع «اسلام و اسطوره: درآمدی بر جامعه‌شناسی اسلام»
(http://rokhdadetazeh.com/rtc/177) را پیش‌نهاد کردم. قرار بود کلاس‌ها از امروز چهارشنبه سیزدهم اردی‌بهشت 1391 آغاز شود که من متأسفانه نتوانستم حاضر شوم و همین‌جا نیز از مخاطبان ارج‌مندی که در کلاس حاضر شده بودند عذرخواهی می‌کنم. ان‌شاء الله از هفته‌ی دیگر به‌طور منظم از ساعت چهار تا شش بعد از ظهر هر چهارشنبه (دست‌کم تا چهار هفته) در کلاس شرکت خواهم کرد و امیدوار ام فتح بابی برای هم‌کاری بنده با یک مؤسسه‌ی خصوصی علوم اجتماعی و نیز برای تدریس جامعه‌شناسی اسلام باشد. من بسیار به این موضوع علاقه‌مند ام و مطالعه‌ی جامعه‌شناختی اسلام را برای فهم و حل بسیاری از مسائل جامعه‌ی ما اساسی می‌دانم. امیدوار ام تجربه‌ی جذاب و ارزش‌مندی برای من و نیز برای مخاطبانی باشد که داوطلبانه و با پرداخت هزینه این برنامه‌ی درسی را برگزیده‌اند. تدریس درس مورد علاقه با دانش‌جویانی که مجبور نبوده‌اند سر کلاس‌ات حاضر شوند و نگران نمره و قبولی هم نیستند برای من تجربه ی ویژه‌ای است؛ هر چند دانش‌جویان من هیچ‌گاه مجبور نیستند که در کلاس‌ام شرکت کنند. به هر حال، نه برای بازارگرمی بل‌که صرفا جهت اطلاع و به‌خاطر این‌که بعد از این کسی گلایه نکند که چرا اعلام نکردی، برای کسانی که -گوش شیطان کر- علاقه‌مند اند که در این برنامه‌ی درسی شرکت کنند اعلام می‌کنم که تا روز چهارشنبه‌ی آینده و قبل از شروع کلاس فرصت دارند.

۱ دیدگاه»

  اباد wrote @

امیدوارم که ان سلسله دروس جهت کسانیکه امکان حضور فیزیکی ندارند دروب سایت فراهم شود


بیان دیدگاه