زیر سقف آسمان

زیر سقف آسمان مقام یک جست وجوگر است.

چندی پیش

مدتی است که چیزی ننوشته‌ام. آخرین مطلبی که نوشتم به خواست پژوهش‌گاه علوم انسانی بود در نقد کتابی در باب جامعه‌شناسی معرفت که باید منتظر بمانم تا بل‌که منتشر شود و در این‌جا نیز منتشر کنم. تقریبا در یک ماه اخیر دل و دماغی برای هیچ‌کاری نداشتم. بعد هم که خبرهای غمگین کننده به‌ویژه مرگ مرحوم احمد قابل و بعد هم خبر مرگ وبلاگ‌نویسی که قبلا او را نمی‌شناختم (مرحوم ستار بهشتی) بر بار هستی این‌جایی و اکنونی ما افزود و افسوس بر افسوس بود که بر زبان و دل‌ جاری می‌شد. این وضع تا همین «چندی پیش» ادامه داشت تا این‌که ورق برگشت و حال و احوال نو گشت. حالا اندکی احوال‌ام به‌تر است تا آن‌جا که من غیرشاعر گفته‌ام:

از شراب لب او مست شدم چندی پیش
با که‌گویم که از دست شدم چندی پیش
جز دو انگور نچیدم زِگلستان وجود
باده ‌می‌گفت: «تُرا پست شدم چندی پیش»

من‌درآوردی

۱ دیدگاه»

  رزیتا داودی wrote @

با آرزوی سلامتی برای شما استاد ارجمند .
همیشه شاد و سرسبز باشید .
منتظر نوشته های جذاب شما هستیم


بیان دیدگاه